Berggalm presenteert zich tijdens opening OCK

Zaterdag 14 maart is de Open Club Klimmen officieel geopend. Zowel het harmonieorkest als het opleidingsorkest Heuvelgalm repeteren in de gymzaal van de OCK. Na de opening, met een muzikale serenade van De Berggalm, volgde een open dag. Verenigingen die gebruik maken van de OCK konden zich presenteren, zo ook de Berggalm. In één van de lokalen kregen belangstellenden informatie over de mogelijkheden bij De Berggalm, was er een doorlopende presentatie, toonden diverse muzikanten de werking van hun instrument en was er een demonstratie van de Berggalmkids met het verhaal van Pommetje.

Meer foto’s, zie bij media/foto’s

Dit vind je misschien ook leuk...

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.