De Berggalm Limburgs Kampioen harmonie 2e divisie 2013

Het was nog even wachten op het LBM concours afgelopen weekend. Daar speelde de enige “concurrent” van de Berggalm, Koninklijke Harmonie St. Caecilia uit Swalmen. Het door de Berggalm behaalde aantal punten van 91 tijdens het WMC werd door St. Caecilia niet verbeterd en daarmee is dit het hoogste puntenaantal in de 2e divisie Harmonie. Daarmee mag de Berggalm zich Limburgs kampioen noemen.

Dit vind je misschien ook leuk...

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.