Zomerconcert luidt vakantie in

Met het zomerconcert luidt De Berggalm traditioneel de vakantie in. Vrijdagavond 15 juli werd de Klimmense inwoners een gevarieerd programma aangeboden door het jeugdorkest, mannenkoor St. Remigius en het harmonieorkest. En zoals het de zomer betaamt, was de zon uitgebreid aanwezig en heerste er een aangename sfeer op het Limpensplein.

We wensen iedereen een ontspannende vakantie toe en we hopen dirigenten, muzikanten en onze toeschouwers weer gezond en met een volle “accu” op de repetitie te zien of bij één van onze toekomstige muzikale evenementen.

(meer foto’s zijn te vinden in het foto album: media/fotoalbum/2022/zomerconcert)

  

Dit vind je misschien ook leuk...

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.